torsdag 25 juni 2009

Full fart

Unnade mig sovmorgon till 09.00 (ska ju ändå jobba inatt). Ut och gick, förbaskat ont i ena hälsenan men det minskade lite ju längre jag gick, men försvann tyvärr inte helt. Men idag är det vilodag från gymmet så jag plågade mig vidare. Sol och 27 grader redan 09.30 när jag gick iväg! Varmt, varmt men fläktade lite.

Sen hem och duscha och betalade månadens räkningar, usch dom var ovandligt många denna gången.... sen iväg och åt lunch med Helena och lille JohannesSlusscaféet. Sedan till Norslundsskogen och lämnade in mitt hyreskontrakt till Masmästaren. Sen iväg och handlade och nu har jag packat allt jag kan och ska lägga mig och sova.

Jobbar sedan natt, ska höra om jag får gå lite tidigare 06.30 vore perfekt, så jag hinner hem och mata katterna, ta en snabbdusch och rusa till tåget som går 07.26.
Svårt att veta vad jag ska packa för kläder. Väderprognosen säger 21 grader och sol på kvällen i Helsingborg. Men matchen spelas sent och sist i Göteborg blev det väldigt kallt sitta barbent i andra halvlek. Får nog bli capribyxor istället för shorts. Och en huvtröja att ta på sig över matchtröjan när det blir för kallt.

Inga kommentarer: