torsdag 11 juni 2009

Ooooont

Ja jäklar idag var jag till kiropraktorn (han var visst inte naprapat) och fick massagen. Jäklar vad ont det gjorde! 1,5 cm kortare var mitt vänster ben men inte pga att jag är sned i bäckenet utan pga att mina muskler dragit hela vänster sidan sned. Var skönt efteråt dock men en jäkla skillnad mot den massagen jag gått på förut som inte alls fått loss min rygg på samma sätt.

Sen var jag och tränade i 1,5 timme.

Har duschat och ätit lunch och ska strax iväg till Borlänge. Har lite ärenden här och där, bla färga ögonfransarna, köpa kattmat och en sväng på Kupolen.

So see you all later!

2 kommentarer:

Vicky M sa...

färga ögonfransarna!! det måste du berätta mer om!!

Tasja sa...

Ehh vad är mer att berätta? Det gör jag ofta, så slipper man kladda med mascara.