tisdag 9 juni 2009

Men åååååååååååå

Kan inte alla puckon sluta ringa!!!! Skönt jag är ledig i två dagar sen...ibland blir det lite mycket och just idag tror jag alla mysko, konstiga människor vill besvära oss.

Efter lite byten jobbar jag sen fredag-lördag natt och är sedan ledig till onsdag. Och måndag går resan mot Göteborg! Inte för jag har mycket "ledig" tid men kommer ner med bussen runt 17.00 måste då direkt checka in där jag ska bo. Sen om något är öppet efter 18.00 (måste det väl finnas i Göteborg!!) så hinner jag traska runt där 1 timme innan jag måste ta mig till Gamla Ullevi. Sen på tisdagen går bussen hem redan 12.00 men jag jag hinner ju en dryg timme där innan också. Får se till hålla mig i närheten av Bussterminalen.

Tränade idag, ben - första gången själv. Gick bra, tror jag kom ihåg allt rätt. Sen körde jag 30 min CT på det. Känner av gårdagens hårda pass och även idag lite i ryggen, inte ont men känner musklerna är trötta och matta. Så imorgon får det bli ett lättare pass för att vila den lite.

Inga kommentarer: