fredag 12 juni 2009

Det är så kul när man har rätt!

Ha visste väl det! Kan man inte ens hålla reda på något sånt här lätt är man inte pv material hos mig i alla fall! Idioto..... (förklaring under för er som inte kan tyska) Kursiverat mina kommentarer.

T säger:
hallo

J säger:
hay

T säger:
na schatz wie geht es dir
hej gullet (typ) hur är det med dig - kräääk jag är inte din Schatz!

J säger:
gehts mir gut, danke
Allt är bra med mig, tack

t blinkar:
Spela upp "Kuss"

T säger:
wie geht es dir
Hur är det med dig?

J säger:
gut habe ich gesagt . - har du dåligt minne eller, se nästan längst upp!!!
Bra har jag ju sagt

T säger:
ok... und sonst so...???
ok...och annars...???

J säger:
sonst so was?
annars vad?

T säger:
na, mit der arbeit - privat...
ja, med jobbet - privat...

J säger:
beide gut. Ich habe keine Probleme mit etwas. In gegenteil am Montag startet zwei wunderbare Wochen, ich bin fit, meine Katze auch, die Pferde okay. So ja alles gut!
Bra med båda. Jag har inga problem med något alls. Tvärtom på måndag startar två underbara veckor, jag är frisk, katterna också, hästarna är okej. Så allt är bra!

T säger:
hast du dan urlaub
Har du semester då

J säger:
Nee. Ich habe urlaub in September
Neee. Jag har semester i september

T säger:
ahso,was dann...
jaha, vad då....

J säger:
Hast du schlechte Erinnerung? Ich habe dass so oft gesagt....... ich gehe nach Deutschland
Har du dåligt minne? Jag har sagt det så ofta.....jag åker till Tyskland

T säger:
sorry, hab zur zeit soviel zu tun deshalb kann ich mir nicht alles merken
sorry, jag har så mycket att göra nu så jag kan inte komma ihåg allt

J säger:
Achso, denn denken du nicht so viel über was ich mag und machen mit anderen Worten. ich glaube du hast mir gefragt 5-6 mal und ich habe immer die selbe sagt. Ich fahre nach Bremen.
Jaha, alltså bryr du dig inte så mycket över mig, vad jag gör och vad jag gillar med andra ord. Jag tror du har frågat mig 5-6 gånger och jag har varje gång svarat samma sak. Jag åker till Bremen.

De ska hållas kort! Rimmar jävligt illa med hur mycket han saknar mig osv. Bullshit! lägg av, ge upp. Inte intresserad. Börja fatta det va? Och inte faaaaan har han ändrat på sig som han påstår. Visste jag väl!
Personligen börjar jag tro någon hackat hans MSN. Så här dum kan man ju inte bara vara på riktigt? Eller??

1 kommentar:

Vicky M sa...

han är nervös det enda han snackar om är dig på Binis :)