onsdag 24 juni 2009

Kämpar på men det går bra

Upp för tredje dagen i rad 08.00 och ut och gå mina 90 minuter. Idag var det molnigt och bara 17 grader så jag fick ta på mig en huvtröja också. Det går över förväntan att ta sig upp och ut så tidigt. Gör lite ont i fötterna också men det är ju bara att kämpa på så går det över.

Sen åkte vi till Valbo och var bla annat på IKEA, en massa klädaffärer och Valbo köpcentrum. Där åt vi på restaurangen inne i köpcentrat, tror den hette Kitchen. Det godaste jag ätit på flera år!! På ett sånt ställe! Buffé för 74 kr och potatisgratängen var den bästa någonsin, fisken Kummin var super och allt det andra också gott. Åt alldeles för mycket! Men man väntar sig inte få lyxmat på en buffé i ett köpcentrum precis! Men bättre än alla fina restauranger jag ätit på det senaste året lätt!

Köpte två orkidéer på IKEA, en vit och en ljusrosa. Har ju en mörkrosa/lila sedan förr. Sen nya speglar eftersom jag flyttar och inte kan ta med de som jag klistrat fast här på en dörr. Hittade lite kläder också, två bastoppar, en tunika i en härlig aprikos färg och en sidensjal som var sydd som tunika/badstrandströja/topp i vitt med blåa blommor. Urskön om det är varmt, bra att ha på stranden och passar till jeans, tights, kjol eller shorts.

Sen lite smått och gott på Oves Köpcentrum som säljer märkesvaror till halva priset eller mindre. Shoppade bla deo, hårborttagningskräm, nattkräm osv för mindre än 50% mot normalt. Har bra märken som Nivea, Dove, Loreal osv.

Ska iväg och träna om en timme drygt. Gympasset har jag kvar idag. Sen är det semi i Confi Cup också senare så det ska jag se.

Inga kommentarer: