måndag 29 juni 2009

Det är inte alltid lätt att hålla reda på allt.....

haha Basti är för söt. Mareike har ju fixat så han kluddat ner sitt namn på min tröja. Men han är visst lite förrvirrad den unge mannen. Han har nr 2 på sin tröja i Werder Bremen men spelar i landslaget med nr 3 på ryggen. Inte alltid så lätt hålla isär var man är för tillfället tydligen......

Zitat von hasenbommel:
Neeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, Jossan, der Basti is ja süß, der hat dein Trikot hinten zwischen Name und Nummer signiert...Und dir ne 2 dazu geschrieben

Man is der Typ ne Marke... Fett über die 3 ne 2 geschrieben...

4 kommentarer:

Åsa sa...

snart finaldax och jag är glad att jag INTE slängde min finalbiljett i soptunnan trots allt... men f-n oxå att de missade finalen...

såg förresten när tröjan signerades... :)

Tasja sa...

Åhhhh men du fotade inte antar jag? så synd! Men visst är det kul hur förvirrad han är?!! ;)

Åsa sa...

visste inte ens att tyskarna skulle träna då så jag hade ingen kamera med. Försökte ta en bild med mobilen men jag vet inte hur bra det blev, ska skicka den när jag fört över den till datorn. Det fanns bara ett litet ställe vid staketet där det saknades tyg så det var inte så lätt att se dem.

Unknown sa...

Hey.
Ich habe gesehen, dass du ein großer Boenischfan bist. Du musst wissen das ich auch ein sehr großer Fan von ihm bin. Er hat auf dem Trikot die 2 geschrieben,weil er bei Werder Bremen die Nummer 2 trägt..Liebe Grüße