tisdag 26 januari 2010

Det blev inte som jag tänkt mig

Vi satt still och lyssnade hela dagen....på teori som gick igenom det praktiska vi ska göra imorgon. Men det var så himla intressant så det var inga problem hålla sig vaken.

Men träningen efter fick jag skippa. Jag har en stapel som är nära på 5 cm hög med papper som jag ska läsa igenom och kunna i stora drag till: IMORGON!!! Så det blev att åka hem och råplugga. Men jag hinner ca 3 timmar nu på kvällen (sen ska jag till Helena, sen ska jag prata på MSN) och så kan jag åka in 1 timme tidigare till skolan. Så 4 timmar borde vara nog. Vi ska ju som sagt inte detaljkunna det och kommer kunna läsa på lite inför varje station också imorgon.

Men först nu, 1 timmes powernap på soffan. Annars kommer inget jag läser att fastna.

Inga kommentarer: