onsdag 6 januari 2010

Myggfritt

Min termometer säger -27 grader men den sitter i solen på uteplatsen så jag gissar den verkliga tempen är sådär mellan -30 till -32 grader. Brrrr. Kallt har jag inne också, elementen har inte hunnit med. Så 17 grader eller så. Men det går, ligger nerbäddad under duntäcke + fleecefilt. Men måste snart gå upp, ska åka och träna på gymmet med brorsan om 30 min. Blir att klä på sig i raketfart så hinner man inte känna att det är kallt.. :)

Är ledig idag, så resten av dagen kommer tillbringas på soffan under täcket. Blir backhoppning på eftermiddagen och upplösningen av Backhopparveckan.

Eftersom jag om drygt en månad ska på en intervju som kommer föras på tyska ska jag även ta tag i att öppna grammatikboken....är ju bra om jag inte gör bort mig helt.

Inga kommentarer: