onsdag 6 januari 2010

Tränat! Skönt!

Var tappert ut i kylan och for till gymmet. Fast det kändes i kroppen att det är pass tre i rad på tre dagar, det molar lite i ländryggen. Så imorgon blir det vila och så känner jag hur kroppen känns på fredag. Jag får nämligen ont i ryggen om jag inte tränar men också om jag tränar för mycket. Det är en evig balansgång för att hålla min kassa rygg i lagom trim.

Bokade idag också in en tid med min PT. Nästa torsdag blir det. Jag kunde ju inte träna på drygt två månader och har glömt bort hur jag ska göra vissa övningar helt rätt, så en tid för att få en repetition kändes som en bra idé.

Och eftersom jag är en glömsk person skriver jag ner detta här för att påminna mig själv, om jag inte fått mail imorgon om intervjutiden i Malmö måste jag ringa dom. Så jag kan boka biljetterna innan flygpriset blir jättedyrt. Flygbiljetter är ju alltid billigare ju tidigare man bokar...

2 kommentarer:

Vicky M sa...

Malmö??? when?

Tasja sa...

3 februari klockan 10.00