tisdag 12 januari 2010

Mer skola

Skola 8-16. Idag var det lite mer pluggande. Gruppuppgifter och en enskild uppgift. Imorgon börjar Mentorsamtalen. Jag hoppas jag får en tid första dagen. Vi fick mer obligatoriska dagar och som tur kan jag få in dom i mitt schema. Måste be någon jobba 1 timme åt mig bara en dag. Vi ska ha praktiska övningar en dag till 16.00 (eller det är fler dagar men bara en som krockar) och jag skulle ha börjat jobba 15.45, men det kan jag nog ordna. Värre är det där med praktiken.....det får jag helt enkelt inte in de veckor som de ska göras. Men en ny omgång börjar ju i mars och jag hoppas få hänga med på deras praktikveckor! Bara hålla tummarna och hoppas.

Ingen träning idag. Idag är vilodag. Men imorgon kör jag igen och på torsdag har jag träff med min PT, Veronika!

Inga kommentarer: