måndag 25 januari 2010

Hemma igen

Det är tur jag inte så ofta är in på stan och går runt i affärer, på stan är jag ju ofta eftersom både jobbet och skolan ligger där. Hur som helst man kommer ju alltid hem med mer än tänkt. Jag skulle ner och posta lite post, köpa en vit skjorta och hårfärg.

Kom hem med, byxor, svart coolt skärp, skjorta, underkläder, armband, frisörschampoo och lite mat (vilket iof är okej). Men tror ni jag har hårfärg med mig hem? Nääää. Det lyckades jag glömma...

Nu ska jag plugga lite, men inte på skrivuppgifter utan på det praktiska vi ska öva på imorgon och på onsdag.

Sen har jag även varit på gymmet, 45 min kondition blev det idag.

Sen har jag i ungefär 45 minuter letat efter en fin presentkartong jag vet att jag har, men var?? Sist jag letade efter sånt som jag vet att jag har men inte var, var ju min Werder-TV check. Då tog det fyra eller fem dagar innan jag hittade den. Och så länge kan jag inte vänta nu. Så hittar jag inte den ikväll måste jag köpa en ny imorgon. Denna sak är ju i alla fall billigare att köpa om än TV-checken....!

Inga kommentarer: