söndag 17 januari 2010

Söndag

Sitter och funderar på om jag ska åka till gymmet idag eller imorgon. Få se vad jag får lust till. Läste i alla fall ut boken igår på jobbet, ska idag sätta mig och börja skriva stödanteckningar. Måste boka sovplats på jobbet, slutar 07.00 och ska vara i skolan i stan igen 09.00. Onödigt slösa tid på att åka fram och tillbaka. Bättre gå en trappa ner i källaren på jobbet och lägga sig där och sova 1,5 timme. Sedan skolan ca 2 timmar och så hem och sova resten. Är i alla fall ledig sen resten av måndagen.

Gjorde mitt schema för nästa perioden igår, ska putsa på det idag (sista tid vid midnatt idag) säger så här, det blir en jobbig period....svårt få in praktik, obligatoriska dagar, datakurs och så ordinarie jobb i det och få det att se vettigt ut! Samt jag inte ens vet än om min kurs på Mälardalerns Högskola har fasta dagar eller om det är fritt det med. Ibland kan man ju ha videoföreläsningar som är på fasta dagar. Men det får jag lösa på något sätt om det blir så.

Ser nu på matchen Köln - Dortmund 0-0 än så länge men de har bara spelat 12 min.

Werder spelarna fick straffträning idag...kunde de gott ha med tanke på den inställning större delen uppvisade igår.

Inga kommentarer: