torsdag 7 januari 2010

Fått tiden nu

fick nyss ett mail så nu ska jag boka biljetter. Något varmare ute idag också! Skönt. Ska iof jobba så jag kommer ju sitta inomhus hela tiden.

Sen måste jag bara säga detta. För mig är det en stor skillnad mellan att retas lite och att göra sig rolig på bekostnad av en annan person. Men det kanske bara är jag som ser det så....

Ich glaube es ist eine ganz grosse unterschild zwischen ein bisschen ärgern und machen sich lustig auf Kosten eine anderer..........

3 kommentarer:

Vicky M sa...

Ich glaube es ist eine ganz grosse unterschild zwischen ein bisschen ärgern und machen sich lustig auf Kosten eine anderer..........

Ich FINDE DASS es ist eineN ganz grosseN UNTERSCHIED zwischen JEMANDEN ein bisschen ärgern und sich lustig auf Kosten VON einem anderem machen.

OCh ja det är en STOOOR skillnad :(

Malin sa...

jag fattar inget när ni skriver på tyska.

Såklart det är skillnad.

Tasja sa...

Det är ju skönt fler än jag ser det så..:)