måndag 4 januari 2010

Morgonstund har guld i mund

Sa jag inte att när jag har något viktigt att göra är det inga problem att vakna i tid? Vaknade före klockan, redan halv nio. Så nu är biljetter beställda till matchen i Enschede. Helena blev riktigt chockad när hon såg mig online på MSN vid niotiden...hahaha.

Och Galax står sedan länge på lastbilen. Fick SMS av Ida vid halv åtta att Galax var lastad och klar. Hon åker redan idag, Ida på fredag. Så tre dagar ska Galax vara alledeles själv i Bryssel. Jag hoppas hon sköter sig......man vet ju aldrig med den damen...;)

Nu ska jag faktiskt gå ut i solen och njuta. Bara -4 grader. Tar med mig kameran och ser om jag kan ta lite fina kort.

Ska väl åka till gymmet sen också, men min bror har lånat min bil så jag kan inte åka förrän efter tretiden då han kommer tillbaka med den.

2 kommentarer:

Helena sa...

-4!!!???? Missade du ettan före?? Haha...här hemma är det -13....och vi bor ju inte så himla långt ifrån varandra :-)

Tasja sa...

Vafan min internet temp säger -4. Har inte kollat den riktiga termometern än....