fredag 15 januari 2010

Uppgift klar, mot skolan

Nu får den vara klar. Tror inte det är för bra när man börjar pilla för mycket heller. Utan först skriver man snabbt ner det man kommer på. Låter det ligga till sig, tar fram och ändrar lite, lägger ifrån sig och sen finputsar.

Det som ska bli mest intressant är att se om jag fattat rätt. Har man fattat fel är ju hela saken fel så att säga..men nu ska jag åka mot skolan och se till få den utskriven och inlämnad. På måndag klockan 9.00 börjar livet som omvårdnadsstudent på riktigt. Första introduktionen i kursen Vård- och omsorgsarbete. Har kollat lite i boken och det ser intressant ut. Men jobbigt också. Jag måste ge mig in i en helt ny värld. Fast det är ju samtidigt spännade. Är den världen över huvudtaget något för mig?

Inga kommentarer: