tisdag 26 januari 2010

Ofrivilligt vaken före 07.00

Jag är inte gjord för dagaktiviteter tror jag. Nästan varenda gång jag måste upp tidigt så kan jag inte sova ordentligt på natten innan. Så också idag. Har jag sammanlagt sovit 2 timmar får jag vara glad. Och tjugo i sex gav jag upp med att ligga och snurra runt i sängen. Klockan skulle annars ha plingat vid sju.

Det blir till att ta vägen förbi ICA innan skolan och inköpa en burk Red Bull så jag håller mig vaken. Tur är ju vi inte ska sitta still och lyssna hela dagen, utan vi har praktiska övningar.

Efter skolan ska jag förbi gymmet innan jag åker till Helena och spelar lite Yatzy och babblar.

Avslutar sedan troligen dagen med lite trevligt prat på MSN. Det får inte bli för sent bara, jag lär vara rätt mosig och ska även imorgon upp tidigt och ha en heldag i skolan, följt av en helkväll på jobbet.

Inga kommentarer: