lördag 16 januari 2010

Stolt

Idag är jag stolt över mig själv. Jag har läst ut halva boken vård och omsorgsarbete och fast det tog emot, jag var jättetrött så tog jag mig iväg till gymmet. Och väl där var det som vanligt skönt! Har börjat löpa på löpbandet och idag sprang jag mer tid än jag gick. Och jag hade rent konditionsmässigt kunna springa mer men det är i benen det tar emot, och då jag vet hur ont jag kan få i foten så lyssnar jag väldigt mycket på min kropp. Att orken tryter rent konditions/orkmässigt kan jag plåga mig vidare igenom men aldrig om jag känner av fot och rygg. För då vet jag att jag bara blir skadad och borta x antal veckor och så får jag börja om. Och det är jag trött på!

Nu ska jag hoppa i duschen och om 1 timme är det jobbdags. Hoppas det blir lugnt, men nu är det varmt igen så då sätter det väl igång igen. Kyla och regn, det är polisväder det!

Inga kommentarer: