måndag 18 januari 2010

Usch trött

Det är drygt jobba natt och sen vara i skolan till lunch. Och inte kunde jag gå och lägga mig när jag kom hem, för imorgon måste jag vara på jobbet 07.30 (vi har utbildningen hela dagen). Så mina 1,5 timmars sömn imorse mellan jobb-skola är allt jag fått.

Intron var dock bra, jag känner jag kommer fixa denna kurs och inlämningsuppgift utan problem. Jag siktar dessutom inte på MVG i någon kurs utan nöjer mig med G. Fast jag siktar på VG i alla kurser men som sagt, jag är nöjd om jag bara tar mig igenom allt med G. För som vår lärare säger, de är inte så intresserade av dina betyg inom vården utan går på hur man passar med jobbet och den man ska ta hand om. Och jag känner att lägga mer press på mig inte kommer funka då jag faktiskt jobbar 100%, läser denna kurs på 50% samt läser en annan kurs på 25% och utöver det ska få ordning på tyska grammatiken själv också.

Om jag piggnar till ska jag börja läsa på vissa avsnitt i boken mer noga, de som vi ska göra en skriftlig redovisning på. Som tur är, är den största biten i denna kursen (som är den största med 200p) en praktisk del!

Inga kommentarer: