fredag 25 februari 2011

24 timmar

Otroligt vilken skillnad 24 timmar kan göra. Igår vid den här tiden var jag jättesjuk. Idag känner jag mig som vanligt, om än lite darrig på benen men det beror säkert på att jag inte ätit ordentligt. Idag ska jag dock på eftermiddagen äta ett normalt mål mat.

Sol och varmt här vi här nu också så jag går till träningen klockan 15.00 och tittar. Frisk luft är säkert bra. Men för övrigt kommer jag ta det lugnt. Egentligen har jag en lång lista med saker att göra inför inspelningarna nästa vecka och veckan därpå (först ZDF sen RTL), båda har ju sagt de troligen vill filma lite i min lgh. Och då måste den ju vara städad! Men jag är ledig även på måndag så jag spar det till då. Jag tror jag trots allt inte ska överdriva idag. Men jag kommer att jobba i helgen.

Ville ju egentligen lämna plasma idag med men även det får jag hoppa över. Gör det på måndag också.

Inga kommentarer: