tisdag 1 februari 2011

Tidningsintervju

Har jag varit på idag. Jag känner ju en tjej (från backhoppningen) som numera är journalist på Weser-Kurirens Sportredaktion. Imorgon ska de i tidningen ha ett fan-special pga Werders dåliga säsong. Dels ska en ordförande i en fanclub uttala sig (de är huvudgrejen), sen ville de ha något mer med och då kom hon att tänka på mig. Så bredvid där kommer min historia att tryckas. Jag var där efter jobbet idag, blev först fotad av en fotograf i en evighet kändes det som, sen närmare en timmes intervju från Miriam.

Jag hoppas hon skriver bra, så jag inte blir helt "idiotförklarad", räcker väl att jag är exotisk nog som det är ;). Annars får jag låta bli visa mig på ett par träningar tror jag :D. Ska bli spännande se vad de skriver imorgon hur som helst.

Inga kommentarer: