fredag 4 februari 2011

Söt!

Min Hausmeister är för söt (en äldre man). Han ringde på här nyss. Han hade sparat artikeln om mig och gav den till mig ifall jag inte hade den själv (fick jag dock av en damerna på mitt jobb). Han sa att jag kanske vill kopiera den och skicka den till Sverige. Tyckte det var gulligt av honom!

Nu ska jag gå och handla Cola. Somnade nästan på soffan och det går ju inte. Är ju årets derbymatch snart. Så jag ska käka rödbetor och spenat och hoppas på att jag då kan dricka lite Cola. Behöver koffeinet!

Förresten mina linser, det är draget nu. Jag gillar Eurokursen för tillfället. Linser för ett halvår för 933 kr! Inte illa pinkat!

Dessutom har Werder dragit pengar för en biljett till Leverkusen matchen. Till den har jag beställt sittplats. För jag vill se ordentligt. Ost är stämning men man ser lite sisådär på kortsidan. Nu kommer jag sitta långt ner på långsidan nära mittlinjen. Ibland i vissa matcher (oftast sådana som är populära och chansen ökar få en biljett om man tar sittplats) unnar jag mig en sitsplats.

Inga kommentarer: