söndag 13 februari 2011

Biljetter bokade

Jag flyger från Hamburg med Air France den 17 mars klockan 17.45 mellanlandar i Paris och är på Arlanda 22.45. Eftersom det i det eminenta Sverige då inte längre går att ta sig till Falun hoppas jag på att någon vänlig själ hämtar mig i bil på Arlanda då....

Hem flyger jag direkt till Bremen med KLM den 23 mars 13.20 från Arlanda mellanlandar i Holland och är hemma i Bremen 17.35.
Jag hade ju velat flyga direkt men de dagarna det tog att få klart från jobbet att jag fick några dagar extra ledigt, så tog de biljetterna tydligen slut. Nu har jag ändå tur, har bara runt 1 timmes väntetid på varje mellanlandning så det går ju. Dessutom kan jag ju nu då hur som helst (hit går det inga direktflyg från Arlanda) flyga till Bremen och slipper då 1 timmes tågresa mellan Hamburg - Bremen.

Inga kommentarer: