tisdag 15 februari 2011

Kokowääh

Så hette filmen som vi precis har varit och sett. En tysk film som var jättebra. 24 februari kommer en till tysk film vi ska se; Der ganz große Traum, en film som är baserad på en sann historia om hur fotbollen kom till Tyskand. Tur det är billigt att gå på bio här, 6,50 euro betalade jag, alltså mindre än 65 kronor. Var och lämnade plasma innan och tjänade 23 euro så jag gick plus!

Ska försöka lägga mig tidigt idag, fy vad trött jag var imorse när klockan ringde. Och seg var det att cykla i regn och motvind också. Men det slutade regna under dagen så hem hade jag uppehåll och medvind.

Ville egentligen titta på lite träning imorgon, men de tränar tyvärr klockan 10.00. Få hoppas på torsdag istället. Missar ju avslutningsträningen då jag jobbar kväll på fredag.

Inga kommentarer: