måndag 14 februari 2011

Bara 1-1

Tyvärr bara oavgjort i det lilla derbyt. Nu inte bara kämpade Werderspelarna, de spelade FOTBOLL också, vacker fotboll. Och var sååååå värda en seger. Stadion kokade hela matchen, spelarna med och så slutar det som vanligt (lite för mycket denna säsong) med felaktiga domarslut. Bittert. Tyvärr vann Köln så de gick om oss, nu ligger vi på 14:e plats. Och har två svåra matcher framför oss, Hamburg och Leverkusen.

Idag har jag jobbat, med Gifty (vi jobbar ända till torsdag ihop) så det var riktigt roligt, klara i bra tid blev vi också. Nu har jag precis ätit, beställt biljett till matchen mot Schalke (9 april) och ska nu duscha och sen iväg och handla. Efter det ska jag skriva ihop en uppsägning till Sky och föra över pengar till mitt svenska konto. Flygbiljetterna kommer att betalas därifrån + att jag behöver lite pengar där när jag är i Sverige.

I övrigt blir det lugnt tror jag.

Inga kommentarer: