torsdag 17 februari 2011

Piano

Ikväll ska vi till Piano och sätta sprätt på de 50 Euro som Mareike fick för att hon värvade mig till att lämna plasma. Vi ska såklart käka deras berömda Rollos. Men nu måste jag först ta bussen in till stan och hämta ut min biljett till Gladbach-matchen. För Piano ligger inte inne i stan, utan i kvarteret Viertel.

Vi passar på idag, för jag jobbar kväll imorgon. Är visserligen ledig på lördag men eftersom vi ska ta tåget tidigt till Hamburg så tyckte vi att det passade bättre idag ändå.

2 kommentarer:

Malin sa...

Jossan nu när du har bott i Tyskland ett tag kan du inte göra typ en lista eller något och jämföra med Sverige? Vad som är bättre och sämre? Hade varit kul och sett om det är mycket som skiljer sig åt.

Kram

Tasja sa...

Hmmm kan jag göra! Men då måste jag fundera lite först!