torsdag 24 februari 2011

Bättre

men långt ifrån bra. Ätit 2 knäckebrödsmackor, en halv banan och en blåbärsyoghurt och det har gått bra. Imorse åt jag en banan och drack en activiadryckyoghurt. Har sen jag fick det sista i magen, inte lika ont i den i alla fall.

Måste gå till affären och köpa CocaCola (ska dricka den avslagen, brukar ju hjälpa) och mer blåbärsyoghurt. Men trots jag har mindre än 100 m, så känns sträckan oändligt lång. Ännu värre känns det att ställa sig och koka ris. Tror jag ska kolla i affären, finns säkert ris man kan göra i mikron. Jag vet det finns ris som tex curryris, afrikansktkryddat ris men jag vill ju ha bara ris. Annars blir det nog för roligt här....:(

Har sovit till och från 2-3 gånger och det känns lite bättre. Så snart kan jag nog motivera mig gå iväg. Före 18.50 måste jag gå i alla fall (då börjar fotbollen på TV).

Inga kommentarer: