onsdag 23 februari 2011

CL-kväll

Bayern München mot Inter, eller tvärtom då Bayern spelar borta. Repris på finalen från förra året alltså. Eftersom jag internationellt självklart håller på tyska lag, hoppas jag Bayern vinner. Dessutom visas matchen på en kanal som jag har! Bara det är ju ett plus som heter duga. Jag skulle så gärna vilja ha en påse smågodis till matchen. Finns bara äckligt godis i affären (vilket ju är bra iof) eller chips. Inte ens popcorn har dom ju.....

Hoppas jag orkar se klart matchen bara. Men jag jobbar å andra sidan bara imorgon, har sedan en dag ledig, jobbar helgen och en ledig dag igen. Så det borde gå även om det blir lite sent idag.

På hemvägen stannade jag vid Apoteket och köpte de där järnkapslarna. Smidigt, då man bara ska ta 1 om dagen. Gäller bara planera lite då man ska ta den 2 timmar före eller efter en måltid. Men jag är räknat ut att vid 8-tiden (när jag jobbar alltså) är en perfekt tid. Jag äter ju frukost vid halv sex och en macka på jobbet oftast runt 11-tiden.

Inga kommentarer: