söndag 20 februari 2011

Igår och idag

Gårdagen pratar vi inte vidare om. Det var som i Köln. Det räcker med att säga det.

Idag har jag jobbat, var rätt lugnt. Sen har jag bara slappat på soffan. Det var iof soligt här men det blåser en mycket kall nordanvind, även om termometer inte säger mer än runt nollan är det iskallt ute så trots solen fanns ingen lust att göra något inomhus.

Jobbar även måndag-torsdag innan jag får en ledig dag. Imorgon ska jag iväg och lämna plasma också efter jobbet. I övrigt beror på det vädret vad jag hittar på. Enligt wetter.de ska det från imorgon och till på onsdag vara soligt men kallt. -8 grader, men upplevs (pga vinden) som -15 till -18. Satan, det blir kallt det när man ska cykla till jobbet! Fast sen vänder det, på torsdag ska det vara 3 grader varmt och sol och på fredag sol och 7 grader varmt (längre kan jag inte se).

Inga kommentarer: