söndag 28 november 2010

Matteprov 3

Är skickat. I tid! Jihoooo. Nu har jag "bara" en uppsats att skriva på 500-1000 ord om matematikens historia sen är jag helt ikapp på mattekursen. Få se om jag lyckas skriva ihop den ikväll efter fotbollen. Lite fuskigt är det dock, mina kurskamrater som fick börja i tid, har haft två veckor på sig...:(

Jag undrar bara hur min lärare tänker poängsätta mina kreativa uträkningar. För jag är helt säker på att de inte är matematiskt korrekta! Svaret är rätt det vet jag genom sannorlikhetskontroller osv. Men som sagt, hur jag tagit mig till svaret är nog inte helt riktigt...

Nu ska jag hoppa i duschen sen äta lite och efter det är det fotboll. Werder Bremen - St Pauli. Blir kallt tror jag. Även om solen skiner just nu är det minusgrader så det blir skidbyxor och fleeceunderställ på!

Inga kommentarer: