söndag 14 november 2010

Snart långledig!

Äntligen dax för sista passet på denna 7-dagars vecka. Sen väntar 6 lediga dagar. Eller nått sånt. Får väl se vad de säger när de ringer imorgon. Men mer än 1 absolut högst 2 dagar jobbar jag inte! Beror iof också på om de gör om schemat. Ska jag börja där direkt tex, så lär jag ju inte gå på mitt schema november ut som jag har just nu. Och i såfall kan jag väl tänka mig jobba fler, eftersom jag då måste få fler lediga dagar mot slutet av månaden. Som sagt får se mer imorgon.

Werder spelade 0-0 igår mot Frankfurt och mot 0-6 i baken är det ju en stor förbättring. Men enligt dom som var där, så hade Werder flera bra målchanser utan att lyckas göra mål (ungefär som det sett ut i de flesta matcherna alltså). Nästa vecka är det dax att besöka lite träningar igen. Var ju ett bra tag sen nu. Hoppas på fint väder några dagar så man slipper stå där i regn.

Inga kommentarer: