måndag 29 november 2010

Nationellt prov...tror inte det va!

Fick idag en kallelse att jag ska infinna mig i Falun 15/12 och skriva nationellt prov. Liiite snäv förbehållning kanske? Eller? Nu är det ju dock så att min kurs slutar 25/12 2010 och inte som det stod i kallelsen, det gäller för alla som går en kurs som slutar 25/12 2009! De understryker också noga att provet är obligatoriskt.

Men jag tänker med gott samvete skippa det hela, min kurs slutar 2010 inte 2009 ;). Inte för att jag vet vad de gör då? Underkänner mig? Jag skulle däremot kunna tänka mig skriva det där provet samtidigt som jag sen skriver det jag förmodligen ska skriva också efter Matte B, men då får de också faktiskt vara ute i liiiite mer god tid. Jag måste både få ledigt från jobbet och boka flygbiljetter.

För övrigt var det inte -7 grader idag, det var noll. Så jag hoppas att onsdagens utlovade -11 grader blir max -3 eller så....

Nu ska jag adventspynta lite, sen ska jag ta itu med alla foton jag tagit de senaste dagarna.

Inga kommentarer: