lördag 13 november 2010

Skolarbete

Har ängat förmiddagen åt skoljobb och nu ska jag slösurfa en timme innan jag måste åka mot jobbet.

Tror jag har hittat en bra väg till nya stället, ska provcykla den på måndag.

Nu ska jag SMS:a Mareike och be henne att skicka mig SMS så jag vet hur det går i matchen i eftermiddag. Jag jobbar ju och lär varken komma åt en radio eller en TV. Mobil får vi egentligen inte heller ha med oss men jag tänker sätta min på ljudlös och ha den i fickan. Får väl gå regelbundet på toa och kolla av den!

Det är en viktig match nämligen, nu måste de vända trenden och börja spela ordentligt! Fast hur det ska gå till vet i fasen. Nu är inte "bara" 3/4 av försvaret skadat, ev saknas också båda forwardsen. En är helt klart han inte kan spela, den andra är det osäkert med och man bestämmer det så sent man kan.

Inga kommentarer: