måndag 8 november 2010

Tebax!

Men den låååååånga rapporten kommer imorgon. Orkar inte just nu och ska dessutom försöka lägga mig i vettig tid. Måste upp 08.00 imorgon så jag är klar med allt 09.00 när Sky-gubben kommer. Men på onsdag, dååååå ska jag sova tills jag vaknar, utan klocka! Men eftersom jag börjar jobba 13.00 och måste gå hemifrån 12.15 så är det nog bäst jag ställer en på 11.30 för säkerhets skull....;)

Kan i alla fall kort säga att Paderborn var superkul, matchen toppen (har så otroligt många foton!) och jag överlevde bra att jobba helt själv och första passet kväll på vån 2 (fast en tant druttade ur rullstolen och allt, men det gick bra hon var helt oskadd. Hade ju varit toppen om man fick ringa ambulans första passet man är själv....(ja det finns ju folk på bottenvån och vån 1 om det krisar alltså, så helt själv var jag ju inte!).

Inga kommentarer: