söndag 26 augusti 2012

Africa Cup

Det regnade bort för oss. Hela dagen har varit så njaaa ska det sätta igång att regna eller ej? Lite blåsigt, lite grått. Därför väntade vi in i det sista men det såg trots allt lovande ut så vi cyklade iväg. Parkerade våra cyklar och gick mot området. Då bäääääm öppnade sig himmelen och det öste ner (även om det var betydligt mindre än igår på Autobahn...). Vi försökte vänta ut regnet genom att ställa oss under ett träd men rätt snabbt var vi blöta genom våra regnjackor. Och eftersom Benni redan är lite förkyld enade vi oss snabbt om att nääää såååååå viktig är inte Africa Cup för oss.

Benni skämtade och sa, lagom till vi är hemma kommer solen. Nu blev det inte riktigt så men när vi var förbi sjukhusområdet och hade så 50 m hem så slutade det regna...jaja nu ser jag istället Hannover - Schalke på TV och lägger mig på soffan. Veckan som kommer är ju fullbokad med Werderfotboll och det är något mer viktigt....:)

Ja, just det jobbat har jag gjort innan också. Nu är det tre mornar kvar sen ett kvällspass sen hoppas jag på min långhelg!

Inga kommentarer: