onsdag 1 augusti 2012

Jag står inte ut!

Vet ni hur varmt det är att städa när det är 30 grader ute? Väldigt varmt!

Ut har jag inte tagit mig än, för varmt. Men jag ska ta en runda mot kvällningen när solen börjar gå ner. Och så ska jag snart gå och köpa glass, det är ungefär vad jag pallar med. Varför måste det vara så extremt? Igår kväll var det jätteskönt på fotbollen, lagom varmt utan att det blev kallt. Det räcker med 25 grader på dagarna och runt 20 grader på kvällarna. Det måste inte vara över 30 grader faktiskt!

När börjar friidrotten i OS förresten? Jag är trött på att hela tiden se rodd och hockey (som visas ofta här då tyskarna är bra i dessa sporter). Fast just nu visar de faktiskt gymnastik, det går ju. Simningen på kvällarna har också varit bra och kul att följa.

Har kollat hur jag jobbar också och till min förtjusning börjar jag först halv sju alla fyra dagarna som kommer nu! Najs! Det betyder också att jag slutar redan halv två och inte två. Det är också bra!

Inga kommentarer: