torsdag 16 augusti 2012

Ösregn sen sol och varmt

Vaknade av regnet tidigt i morse. Jag sover vanligen rätt tungt så då kan ni ju gissa hur det regnade. Konstaterade häääääärligt jag har en bil här, ställde fram klockan 15 minuter och åkte skönt i Niclas till arbetet. Annars har jag varit riktigt duktigt och cyklat nästan varje dag. Bara två dagar när jag ville handla på Real har jag tagit bilen. Det är lite för bökigt och svårt att balansera mer än två kassar på cykeln i 5 km. Det regnade hela förmiddagen men sen kom solen och det blev varmt så vårt träningstittande var inte i farozonen.

Proffsen gjorde inget roligt och det var packat med folk. Så jag och Benni gick till träningsplatsen bredvid och tittade på U23 istället (förstärkt med de unga proffsen Flo H, Flo T, Tom och Johannes). Var mycket roligare, Flo T var på ett mycket bra humör och babblade en massa goja. Sen hade de lite halvseriös straffträning som avslutning och fler bollar hamnade i skogsdungen bakom målet än i mål, då tyckte målvakten till slut, hörni killar spela lite fotboll.....

Imorgon U23 match. Blir nice!

Och till mina trogna bloggläsare mamma och pappa kan jag lugnande meddela att idag har jag och min näsa inte blodat ner något alls ;).

8 dagar till nästa lediga dag....

Inga kommentarer: