torsdag 2 augusti 2012

Fotboll, huvudvärk och åska?

Jag har en grym huvudvärk. Det är så kvavt, så kvavt. De har pratat om åska och regn hela dagen men förutom två jättesmällar i morse vid sjutiden har åskan lyst med sin frånvaro. Den får ju gärna komma kan jag säga, det är ooooolidligt just nu!

Fotboll: Hade tänkt kolla på träningen som enligt Weser-Kurier är klockan 10 och 15.30 men som enligt Werders hemsida bara var kl 10.00. De fick sina nya bilar när jag cyklade hem strax efter 15-tiden jag tror det var den "träningen" det på eftermiddagen. Men pga att schemamötet på jobbet blev så långt (se inlägg här under) så hade jag inte hunnit äta isåfall och nääää då skippade jag det. Jag har ju fördelen jag kan se dem nästan när jag vill. Ser istället Hannover spela Europa Leuage på TV:n senare ikväll. Sen är det U23 Platz11 imorgon kväll och Proffsen i helgen på TV:n i Liga Total Cup från Hamburg. Jag tror jag får se fotboll så det räcker ändå ;)


Inga kommentarer: