måndag 20 augusti 2012

Dags att gå och lägga sig kanske

Igår la jag mig tjugo i nio.....fast jag var lika trött (eller pigg) klockan 5 imorse i alla fall. Så idag tänkte jag, äh va fan och började kolla på gamla favoritlåtar på youtube. Ingen bra ide....hahaha. Sen började jag slösurfa på Bukefalos, ett bra sätt att inte tappa bort den skrivna svenskan i alla fall och hänga med lite i hästvärlden fast jag inte längre har häst. Det räcker ju med att den talade svenskan börjar försvinna, jag tappar ord lite väl ofta för min egen smak faktiskt! I alla fall hittade jag på så sätt en ny rolig blogg att följa, Prinsessan Dana. Kan rekomendera den fast jag inte är hundmänniska. Och Mullehästens blogg måste ni också läsa! -->båda finns i min länklista bloggar jag följer :)

Imorgon börjar jag först halv sju! Yay, sovmorgon till 05.30 alltså! Och så jobbar jag bara till 13.30. Om de inte är superhett ska jag lämna plasma innan U21-matchen. Ska hur som helst dit och hjälpa Jana att anmäla sig.

Fast nu väntar sängen och det är äntligen lite lite kallare 23 grader!

Inga kommentarer: