onsdag 15 augusti 2012

Högsommar!

Japp vi har fortfarande högsommar här. Det tog ett tag men sen kom den. Och värre ska det ju bli i veckan som kommer....

Jag ska packa bok, ipod, nått att dricka och äta och sen bege mig ut. Måste först göra en del ärenden på stan, köpa näsdukar bland annat efter ytterligare två utbrott av näsblod här på förmiddagen. Därför har jag också bestämt mig för att inte lämna plasma idag. Är nog bäst så.

Ikväll blir det fotboll på TV:n. Tyskland - Argentinien i vänskapsspel. Duger. Imorgon kollar jag på Werders träning efter jobbet och på fredag ser jag U23 spela. På lördag funderar jag på att gå i Weserstadion och se Oberneuland - Dortmund i DFB-pokalen. Bestämmer jag mig dock för spontant. Och på söndag är det Werders tur att borta möta Preussen Münster. Kallar jag bra vecka! Speciellt eftersom i måndags var vi på träningen också och igår var det vänskapsspel i Danmark. Har alltså lyckas fylla hela veckan med fotboll :)

Inga kommentarer: