onsdag 22 augusti 2012

Min "lediga" dag

Först vaknade jag vid sjutiden men tänkte nääää det dröjer till nästa sovmorgon. Men redan halv nio var jag för pigg och klev ur sängen.

Basti!
Sen valde jag att inte se träningen klockan 10.00 utan städa klart och sen göra ärenden på stan. Vilket ju visade sig vara ett dumt val. Fick ett SMS av Benni att U23 också tränade och att Basti tydligen tränar med dem för att hålla sig i form (han har tyvärr ännu inte hittat någon ny klubb). Benni hade dock snällt nog tagit ett par kort.

Imorgon tränar U23 också 10.00 och jag jobbar så jag hoppas han är med på avslutningsträningen på fredag. Annars blir jag sur!

Skulle ju vara ledig då men visste sen länge att jag måste hoppa in 17-20.30. Har precis kommit hem och ska ta en dusch, varva ner lite på soffan framför TV:n och sen hoppa i säng. Två dagpass och sen är jag ledig redan igen på lördag och jobbar sen extra på söndag dagpass.

Imorgon blir det i alla fall att titta på proffsens avslutsträning klockan 14, jag jobbar iof till det men ungefär 14.15 bör jag kunna vara där. Sen måste jag verkligen tvätta. Mina jobbpolotröjor går fort åt när det är så varmt. Då måste man byta varje dag, annars kan man om man har tur i alla fall använda de två dagar.

Inga kommentarer: