tisdag 7 augusti 2012

Knock outad

Fy vilken dag vi haft på jobbet. Inget stort som hände men flera småsaker gjorde att vi bara sprang omkring och var mer än 1 timme sena med väckning och tvätt. Har suttit totalt kanske 10 min idag annars varit på språng. Så min planerade, kanske kolla på U23:s träning och träna själv blir ligga på soffan och glo på OS och när det är tråkiga saker där (brottning och sånt ointressant) ska jag lyssna på Luca Hänni. Han varnnTysklands svar på Idol och jäklar vad killen kan sjunga! Lyssna gärna åp de två låtar jag gillar bäst - lägger in två videos här nedan. Dessutom har jag tränat nog idag med allt spring på jobbet + 1 mil på cykel varav två gånger över Erdbeerbrücke med motvind båda gångerna.

Vet inte vad det är med den bron, men den är lång och blåser det minsta lilla är det alltid halv storm och alltid motvind där. Förmodligen vänder och vrider vinden på sig pga floden Weser som går under. Lång är brojäkeln också!


Inga kommentarer: