onsdag 1 augusti 2012

Tänkte bara säga att

igår hittade jag väskan! Nu har jag lyckats hitta alla saker som var spårlöst borta. Kommer ni ihåg? Fotona hittade jag UNDER soffan....väskan i påsen för pappersinsamling. Jag har en talang alltså. Var alltså pappersinsamlingsdag igår, jag lämnar ju inte varje gång, så mycket papper får jag inte ihop. Och när jag ska flytta över papperen från min påse (som är en jag inte sätter ut då det är en tvättpåse från IKEA egentligen) så hittar jag i botten min blåa väska. Tur jag inte bara sätter ut påsen! Jag lär väl ha lagt den där för den var i vägen, min hall är ju rätt liten och sen har jag fortsätt ösa på papper ovanpå. Jaja, nu är den också hittad i alla fall! :)

För övrigt idag så blir det OS, ska kolla om Werder möjligen också tränar i eftermiddag, en prommis i det fina värdret blir det hur som helst, men det kan man ju bra kombinera om de tränar liksom. Sen städa klart tex plocka in tvätten och sånt jag inte hann med igår. Kolla om jag börjar 06.00 eller 06.30 imorgon måste jag också göra. Laga lite mat så jag inte måste stå med det när jag jobbar och tjaaa sen får vi väl se. Borde åka och köpa nya byxor (ja nu igen, de jag köpte sist har blivit för stora, redan!) men vet inte om jag orkar eller rättare sagt, har lust att åka ända ut till Primark. Kan iof köpa byxor i stan med men de jag köpte där sist är supersköna, jag älskar dom! Men numera tyvärr så stora att jag tappar dom.

1 kommentar:

Vicky M sa...

määäh, har ni PRimark i Bremen? jag älskar Primark :P