torsdag 9 augusti 2012

Oinspirerad

Har ingen lust att städa....men jag har i alla fall tvättat! Alltid något. Får gno på lite extra imorgon istället...

Ikväll blir det OS och sen lite zappande till EL-kvalet mellan Hannover och vad det där irländska laget nu heter igen...vårt U23 spelar idag träningsmatch förresten mot U23 från Groningen i Holland. Mötte bussen när jag cyklade hem. Proffsen vann sin match igår till slut med 4-1.

Lyckades tappa cykellåset när jag cyklade hem också. Orkade verkligen inte cykla hela vägen tillbaka, kollade fram till Stadion men hittade det inte. Ingen större katastrof, jag har ett lås till och har jag tur har någon hittat det och hängt upp det så jag ser det när jag cyklar förbi nästa gång. Ingen annan har ju någon nytta av det liksom. Är ett kodlås och det är ju bara jag som har koden...

Imorgon ser listan ut så här:


  1. Hämta ut brev på posten
  2. Lämna plasma
  3. Städa
  4. Handla
  5. Träffa Jana
  6. och kanske hinna med en prommis också. Ska ju bli varmt igen till helgen. Bra det när det är Tag der Fans. Förra året var det ju regn hela dagen.

Inga kommentarer: