fredag 10 augusti 2012

Inspirerad!

Idag när jag inte alls hade tid fick jag städinspiration. Så jag satte igång med storstädning. Höll den dock till badrummet och köket, mer hann jag verkligen inte.

Skulle ha träffat Jana vid 16-tiden men det höll inte, då jag ville lämna plasma också. Så jag SMS:ade henne och sa jag ville också till IKEA och att vi kunde ju träffas där klockan 17. Så sagt och gjort, så blev det. Jag måste nämligen ha en till bokhylla, har i ett par månader nu staplat böcker i stora högar på golvet. Inte optimalt. Passade även på att handla och tanka bilen. Det var ju mindre roligt, 90 Euro! *pust och suck*.

Efter det har vi kollat på OS då det inte fanns någon fotboll att se här i Bremen och ingen film som vi ville se heller.

Imorgon tar jag bilen till jobbet så jag snabbt är hemma och kan duscha och äta innan jag ska träffa Benni och Anni halv tre och sen Veronika vid Stadion vid tre.

Inga kommentarer: