lördag 13 september 2008

Bilen är packad

Och som jag sa så gick allt lätt in och plats finns det över också. Okej inte för mycket men Vickys stora väska och några små går in i alla fall.

Nu sitter jag och följer matchen Werder Bremen - Energie Cottbus på liveticker. 0-0 än så länge fast Rosenberg har haft två bra målchanser (och så slänger jag ett halft öga på matchen FC Köln - Bayern München också fast inte lika noga) . Lite senare är det dags för Coc:n i Lillehammer.

Fast jag skippade faktiskt backhoppningen på TV från Japan och stack och tränade istället. Bara 46 starter och de flesta bra är inte ens där. Simi vann överlägset. De stänger ju redan 14.00 så jag hade inte så stort val om jag ville träna och det ville jag. 36 gånger hann jag med mellan 11 juli - 13 september. Rätt bra gjort också med tanke på att jag i två omgångar var borta 1 vecka varje gång också.

1 kommentar:

K(ristine) A(malie ) sa...

God tur, hvorenn dere skal :)