tisdag 9 september 2008

Min bil del 762

Kommer cyklande mot parkeringen efter träningen för att köra bilen ut till verkstaden. Vad ser jag? Jo ena framdäcket är platt. Platt som en pannkaka. Den har liksom bara stått där sen jag var och bytte däck eftersom jag fått några 2:or på besiktningen. Jaha bara att börja byta däck då.

Sen iväg till däckfirman. Då har fälgarna, jag har aluminiumfälgar, börjat ärga i kanten och håller därför inte tätt. Så de slipade till kanten och fyllde på luft igen. Sen ut till verkstaden där den nu står i väntan på att lagas imorgon.

Trösten är väl att snart har det varit alla fel man kan tänkas hitta på så den borde hålla fan på sig 6 månader i Österrike....

Vill ni höra mer elände? Lena hade inte de två kanaler som fotbollen går på. Fast trösten där är också att istället går jag och Helena från jobbet ut på Harrys onsdagskväll 2 för 1. Alltid något...!

Inga kommentarer: