fredag 19 september 2008

Tur det var slutsålt

Eller typ! Inte ofta man är glad det är slutsålt men nu kan jag sluta gräma mig över det! För om jag hade betalat en massa pengar för att se Bayern München - Werder Bremen och sen missat Clemens Fritz så hade jag blivit väldigt ledsen. Han är nämligen sjuk i influensa och kommer inte att spela på lördag. Inte heller Torsten Frings, Daniel Jensen eller Hugo Almeida kommer kunna spela pga lite olika skador. Jaha ja storstryk eller?!

Apropå tysk fotboll. Jens Lehmann som bor utanför München men numera spelar i VfB Stuttgart han tar helikoptern (kostad 10 000 kr) när han ska åka på tränigarna. Något som invånarna i staden Berg där arenan ligger inte är allt för glada över. Nu hotar borgmästaren i stan att om Lehmann gör om det någon mer gång ska han personligen gå och tala med honom. Inte för jag vet om det hjälper ;).

1 kommentar:

Vicky M sa...

tror inte det hjälper, jagmenar det är tillåtet att flyga helikopter :P