fredag 26 september 2008

Idag åker vi mot Tyskland


Vi ska strax börja packa men skönt nog är jag ju bara borta 2 dagar den här gången, lite skillnad mot när jag åker från Sverige. Man behöver inte ha så mycket med sig!

Blir alltså i Tyskland (Oberstdorf) fredag och lördag, vi är tillbaka på söndag eftermiddag. Eftersom det är Coc och jag vet inte hur det blir med internetuppkoppling (brukar vara si och så med presscenter då och förresten har de inte ens bemödat sig svara på mitt mail om akreditering heller så det vet jag inte ens om jag har) så vet jag inte om jag kommer kunna vara uppkopplad alls.

Vi vet inte heller vilket hotell vi ska bo på för polska skidförbundet som har bokat det får inte tag på sin bokningsperson..hahaha. Vi vet vi har rum men inte riktigt var än. Men det löser sig.

Så egentligen är allt rätt oklart men jag har förhoppning om att det ska lösa sig allt när vi väl är där.

Inga kommentarer: