måndag 22 september 2008

Stucken igen

Mitt vänstra armveck börjar bli rätt blått nu. Jag får alltid blåmärken efter blodprov och först stack dom mig i torsdags (?) på Plasmacentret och så idag igen på läkarbesöket. Måste upp tidigt imorgon också för att prata med läkaren. Men jag har nu klart av ett läkarbesök (fast var bara typ sjuksystern nu tror jag) på tyska utan problem! yeah!!

Varit och tittat på en lägenhet har vi som var fin, jättefin men dyr. Men inte avskriven. Men den vi har inbokad på söndag låter så här långt bäst. Så vi får väl se. Var sen med Vicky till Plasmacentret där hon lämnade plasma. Jag får inte göra det förrän på torsdag. Ca 1 timme och 20E i handen. Fina lätta pengar :)

Nu packar Vicky och jag sitter och surfar. Bra arbetsfördelning...hahaha. Senare ska vi ner på stan och uträtta lite ärenden.

Inga kommentarer: