söndag 14 september 2008

Mätta och belåtna

Efter lite dividerande så hamnade vi på La Grappa och käkade. En massa vitlök.... men som tur var åt både jag och Vicky det så vi ska nog stå ut i bilen imorgon...

Först vitlöksbröd sen åt jag pasta med kyckling, bacon och vitlökscremesås någonting. Sen som efterrätt en gudomlig kladdkaka som verkligen smälte i munnen. Lyxigt! En sista lyx innan vi anländer Österrike. Där får jag nämligen det lite knapert i början. Först och främst måste jag betala terminsavgiften i skolan och sen även depositionera hyror för lägenheten och allt detta innan jag får pengarna från CSN. Dessutom ska vi till Oberstdorf, Klingenthal och Liberec....tur det är uppehåll sedan ett par månader innan backhopparveckan...

Dessutom kan jag meddela att Metzelder spelar i Real Madrid igen! Såg nämligen första halvlek i matchen Real - Numanica 4-3 (stod det när vi gick och jag såg nyss matchen slutade det också) på storbilds TV inne på restaurangen. Det är ju bra för Tyskland. Båda mittbackarna är tillbaka i sina klubblag efter skador och båda gjorde en hyfsad insats i sin första match.

Inga kommentarer: